събота, 20 октомври 2012 г.

За мен, за името, за... Е.Б.

                   Здравейте!

         Казвам се Мария, на 18 години съм и като всяка жена обичам да купувам всякаква козметика - нужна и ненужна. 
         Името на блога ми вероятно Ви звучи странно, но ще се опитам да обясня - името идва от легендата/историята за Графинята Батори. Според нея Ержебет Батори, обичала да взема кървави вани, за да запази кожата си вечно млада. От историите става ясно, че след една такава процедура, кожата и била гладка, мека и подхранена. Е, съдбата на старица я застигнала и въпреки това, тя продължавала да изпълнява разкрасителния ритуал.  
      Аз няма да Ви карам да се киснете в подмладяващата вана на Графинята, а ще Ви запознавам с продуктите, които съм опитвала и са ми направили впечатление, и тези които никога повече няма да използвам и купя.  


- Дори и силно преувеличена, историята за Кървавата Графиня буди объркани чувства в мен. Съжалявам я за тежкото детство, което е изкарала и я съдя за ужасните деяния. Все пак да заколиш 600 девици, хич не е малко. 
И въпреки цялата тази жестокост, в нея има някаква интересна доза черна елегантност, с което привлича вниманието, а това я прави никога не остаряваща, както тя е искала. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар